Saturday 16 April 2016

MAHARANI Herba Kesihatan Wanita

PIL MAHARANI HAI-O

Herba kesihatan dan kesuburan wanita sejak zaman berzaman.
Haaa....awak semua pernah dengar tak pasal Pil Maharani ni?? Dengan asbab pil ni ramai yang susah dapat zuriat, alhamdulillah berjaya dapat zuriat. 
Ia bukan sekadar menjaga kecantikan luaran, malah kesihatan dan kecantikan dalaman amat penting bagi kaum wanita dalam memastikan keharmonian rumah tangga. Meh dekat dekat, kita nak kongsikan kelebihan herba maharani yang menjadi bualan hangat kaum wanita sejak dulu lagi. Tanyalah ibu, nenek atau makcik2 kite mesti dorang kenal dgn PIL MAHARANI. 

Bukan saja popular kerana kehebatannya dalam menghangatkan hubungan intim suami isteri, malah banyak testimoni mendapati ia membantu menyelesaikan masalah-masalah kesihatan yang sering dialami oleh kaum wanita. KIta sendiri terharu apabila diberitahu oleh salah seorang customer yang berkongsi pengalaman beliau yang berjaya hamil selepas mengamalkan PIL MAHARANI. Apa-apa pun yang terjadi adalah dengan izinNya, namun dalam islam juga kita sangat digalakkan untuk berusaha dan mencari ikhtiar..kan?

Picture
Pil Maharani sebenarnya sudah dikenali serta menjadi pilihan kaum wanita sejak zaman nenek moyang kita lagi. Sesuai untuk wanita setiap peringkat umur dari anak dara, ibu dan nenek. (20thn - 80thn).

Diluluskan Oleh Kementerian Kesihatan Malaysia – MAL 20014419T. Disahkan Halal oleh Pertubuhan China Islamic Association. (salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM).

Pil Maharani produk berkualiti tinggi pernah mencapai jualan RMB 2.7 billion setahun. 

Nak jadi pengedar Pil Maharani??? Meh PM kita 012-2690964 (Shafa)

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...