Friday 13 December 2013

SERONOKNYA JOIN SHAKLEE!!!!!!!

 
Apa kelebihan menjadi ahli?

1) Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
2) Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
3) Jika b...
erminat untuk berbiznes, ada secret group yg dikendalikan oleh Master Shaklee, saya akan ADD korg join the group (online)
4) Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).

 



 Apa lagi kelebihan bisnes Shaklee??

♥Bonus dia selari dengan usaha kita. Biznes ni bukan head hunter. Oleh kerana itu mempunyai downline sahaja tak memberi apa2 manfaat. Ada sesetengah biz, dapat downline dapat bonus , maka ini dinamakan head hunter. Tapi Shaklee bukan.
♥Saya yang tentukan bonus saya. Maka saya kena rajin sebab saya nak beri banyak pada keluarga dan ummah.
♥Ia dah terkenal maka senang nak promote.

 
Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
@ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...