Wednesday 9 October 2013

Anda STRESS??? Jom Ambil SUPLEMENT..

Happy Wednesday olls,
Kalau nak cakap pasal stress, kompom ramai yg ckp psl stress. Pelbagai hal/ benda yg boleh bikin kita jadi stress kan korg?? aku pn x blh nak lari dr stress, stress ngn keje, anak, something, someone and lelain la.

Kesibukan bekerja kadangkala buat kita rasa tertekan & sgt stress, rite?? Sebab itu sebole- bolehnya sebaik shj tamat waktu kerja, ingin rasanya aku segera balik ke rumah merehatkan minda sambil melayan si comey (prince wafiq)- my son. 

Namun semua itu susah utk dijangka kerana kerja adalah tanggungjawab yg terpaksa dipikul malahan niat bekerja adalah kerana Allah nak bantu suami tercinta dlm urusan kewangan. So, nak x nak opkos la paksa kan diri bekerja secara ikhlas..huhuhuhu

Bagi nak elakkan rasa stress & tertekan,aku mengamalkan serta mengambil vitamin/ supplement spt ALFALFA, VITALEA, B COMPLEX & OSTEMATRIX iaitu supplement dari SHAKLEE utk kesihatan luaran & dalaman. Ia amat membantu dlm memberikan tenaga sepanjang hari bekerja, menghilangkan stress dan memberikan persaan yg ceria walaupun dlm keadaan yg genting. Disebabkan dah lalui pengalaman sendiri, aku berani syorkan supplemet & vitamin utk korg2 yg perlukan makanan tambahan bagi kesihatan diri dan keluarga.

Bagi wanita yg bekerjaya di luar sana, yg baca atau x aku nyer entry, yg sentiasa stress, tidak bertenaga, penat dan sebagainya, cubalah amalkan pengambilan supplemet/ vitamin dari SHAKLEE utk kesihatan & keceriaan sepanjang hari. Insyaallah masalah anda selama ini dpt diselesaikan + sentiasa amalkan makanan rohani (solat+zikir dsb)

Untuk konsultasi & minta nasihat secara percuma, korg blh la hubungi aku kat contact di bawah ye...Insyaallah aku akan kongsi serta sharing pasal kesihatan & Q&A berkenaan masalah yg korg hadapi.

 HARGA???? Jgn risau, pasti mampu milik..


Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...