Sunday 6 October 2013

SET KESUBURAN~Anak Pengikat Kasih Sayang Suami Isteri

Salam syg korg yg jenguk entry aku...terdetik plak ati aku mlm ni share psl kesuburan.Ermmm...agak2 nape tetiba jek ek.Bkn hape, kesian aku tgk kwn2 yg kawen dah lama tp blom ada zuriat.Niat nk share supaya kwn2 leh ikhtiar.Betul la,zuriat tu rezeki dr Allah,,,tp x slh kita usaha kan????
Opkos la..Setiap pasangan yang berkahwin mengimpikan cahaya mata. Itu memang lumrah kehidupan. Bila dah lama kahwin, balik kampung mesti orang tanya, dah berapa orang anak?  Hati mana yang tidak terguris. Nak kata tak usaha, dah macam2 usaha dan ikhtiar, cuma rezeki je belum ada.
Di zaman moden ini, ramai wanita yang berkerjaya membantu meningkatkan ekonomi keluarga. Disamping peningkatan ekonomi sekarang, peningkatan kesukaran untuk mendapatkan anak juga meningkat.Bila timbul masalah ini, Dr sakit puan sangat beruntung kerana ramai yang ingin berurusan dengan mereka. Kos rawatan boleh mencecah ribuan ringgit.Ya la nak dpt rawatan pakar bkn senang korg,...xder duit beribu jgn mimpi la..haram nk dpt konsultasi.
Walaupun pelbagai usaha telah dibuat, kita dijadikan bahan ujikaji tetapi setiap bulan masih lagi hampa. 
Utk elak korg berabis duit beribu- riban, meh aku syorkan kat korg2 yg nak hamil (ikhtiar tuk hamil) cuba Set Kesuburan dr SHAKLEE ni..HARGA????? xder nya smpi beribu riban...JOM CUBA!!!!!
MASALAH???
Pernahkan kita cuba lihat apa masalah yang kita hadapi? Mungkinkah sebab period korg yang tak regular...bulan ni datang bulan depan tak datang...tp bkn mslh dr isteri jek..suami pn kekadang ada yg hadapi problem dlm kes ni..setiap masalah ada penawarnya, yang penting Allah menggalakkan setiap hambanya berusaha dan bermohon daripadaNya. So, pe kata korg try amik supplemen @ vitamin ni tuk kesuburan korg.Tak cuba xtau..tp bl dah cuba aku yakin korg akan fall in LOVE & akan cari akak lg tau utk dptkan produk yg pelbagai drpd SHAKLEE...

Ni hah vitamin yg sesuai aku syor kat korg..suami & isteri haruslah saling dokong mendokong kan??? so korg berdua kena amik la sama2 vitamin ni tuk dapatkan hasil yg positif.INSYAALLAH
nak kan??? so apa lg JOM GRAB skang..Harga???Klu korg kontak aku kompom aku kasi harga cantik kat korg,,,silap haribulan dpt lg free gift yg berbaloi- baloi...pe tggu lg???? aku layan org yg serius jek tau..yg nak maain2...plz don't disturb me hoke:-) huhuhuhuh



Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...