Thursday 30 January 2014

Cergas & Bertenaga dgn ESP & PERFORMANCE DRINK

Assalamualaikum, nak tau apa yg perlu korg amik utk badan yg cergas dan bertenaga? terutamannya bagi ibu yang menyusu.. SEMESTINYA esp shaklee dan performance drink rahsia untuk cergas dan bertenaga

Antara testimony salah sorang customer:
 
 "saya ibu yg menyusu baby 16bln yg sgt kuat menyusu tp dgn esp shaklee & PD badan tak rs letih pun.kalu dulu saya memang betul2 tak larat, lesu dan tak btenaga tp dgn esp shaklee saya dah tak bimbang...rasenyer xmau miss bli ESP shaklee ni......thanks SHAKLEE....minuman wajib saya stiap pg....2sd PD+ 2sd ESP shaklee dshake bsama milo/holick /susu tpong+aott+nestum+ckit gula....jgn lupa mkn kurma 3-7bj" (Puan Aina Adilla)
 
Sesape pn boleh amik produk ni...bagi yang masih mencari supplement utk tambahkan tenaga, korg boleh laa try ESP & PERFORMANCE DRINK.
 



 


Sape lagi sesuai mengambil set ini
 


✔ Orang yang ingin kekal sihat.
✔ Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
✔ Kanak-kanak bersekolah.
✔ Ibu-ibu mengandung dan menyusukan anak.
✔ Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.
✔ Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik, dan lain-lain.
✔ Ahli sukan dan bina badan.
✔ Mereka yang inginkan kulit yang cantik dan berseri.

Set ini ni memang HOT SELLING setiap bulan, terutama PERFORMANCE DRINK. Sangat kritikal bekalan Performance Drink terutamanya di bulan puasa nanti. Insya-Allah, ia bukan saja bagus untuk ibu, malah sekeluarga.

Sekiranya ibu ada masalah dengan bekalan susu yang tidak memudaratkan anak2, bolehlah cuba set2 yang tersenarai di atas. Namun Performance Drink bagi saya, memang kena ada sentiasa. Memang ramai yang suka minum Performance Drink , juga bagus untuk warga emas dan anak2 yang baru nak belajar puasa.

Yang penting, ia adalah HALAL dan menjalani ujian klinikal, tanpa kesan sampingan.So, try la dulu sebelum buat keputusan. Dengan SHAKLEE, pasti keputusan korg tepat:-)

✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS & KONSULTASI PERCUMA

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
 @ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...