Thursday 20 March 2014

Ummi senang dgn BASIC H

Assalamualaikum, arini angina kus-kus dating nak share kesenangan ati sbb sronok dan dah jatuh cinta ngn Cik Basic H. Nak tau nape??? bli dan cuba..hhahahaha:-p

Kalau di pasaran macam-macam jenis pencuci botol susu kan. Dulu saya juga pernah beli, yelah nak basuh botol susu kalau sabun biasa mungkin kurang sesuai. Macam-macam jenis di pasaran terutama kedai baby juga banyak dijual.




 
 

Dulu saya try macam-macam jenama juga tapi bila dah berkenalan dengan BASIC H ni maka sudah jatuh cinta dengannya. Memang best sangat kalau dulu malas nak basuh botol susu tapi bila dah ada BAsic H ni , pantang tgk botol susu yang kotor, mesti nak basuh. Malahan kekadang bila bagi susu kat anak waktu pagi, tak sempat nak basuh, balik keje kang baru basuh...huh keladaknye tak yah citer.....tp sejak guna BAsic H, keladak susu tak yah dah nak sental, basuh dan rendam, trus hilang.
 
 


 
Yang ni sesi rendaman tadi. Senang je sebab hanya 2,3 titik camtu dah boleh menanggalkan kesan lemak susu. Yang tu biasanya susah nak tanggal kan, kena sental lebih lagi tambahan lagi bahagian puting tu kena basuh betul-betul. Kalau tak nanti bila dah basuh pun kesan masih ada. Lepas rnedam ni saya akan basuh guna berus botol tu lepas tu rendam dengan air panas. Barulah puas hati kan.


Ini lah pembantu ummi seharian. Bukan apa kalau guna basic h  ni kulit tak jadi kering kesan sabun. Basic h ni pun tiada bau sebab memang tiada bahan yang merbahaya. Ianya 100% semulajadi dari ekstrak kelapa dan jagung. Sangat semulajadi dan selamat utk seisi keluarga.

Banyak lagi kebaikan dia yang lain, tapi yang selalu saya gunakan adalah untuk basuh botol susu, mop lantai dan basuh buah-buahan. Memang lain dari yang lain. Tak caya cubalah guna, harga pun sangat berbaloi, jimat boleh pakai lama.

Anda nak cuba yang organik dan semulajadi? Jom cuba:) Ibu-ibu, mama, ummi dan mummy saya syorkan sangat anda gunakan utk keharmonian rumahtangga...

 1 BASIC H utk 1 RUMAH:-)


Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Hebat & Luar Biasa Supplement
 @ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

Sharing & Caring bersama HEBAT & LUAR BIASA SUPPLEMENT... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...