Wednesday 21 May 2014

Keluhan seorang ibu tunggal


 
Keluhan seorang ibu tunggal:

""Saya seorang ibu tunggal yang ditinggalkan suami yg tidak bertanggungjawab. Anak- anak saya semuanya masih belajar manakala anak perempuan sulung terpaksa mengorbankan zaman persekolahan demi adik- adiknya. Gaji saya hanya cukup menampung keperluan asas shj. Di manakah saya dan anak sulung hendak dapatkan pendapatan yg lumayan bagi menampung pendidikan anak- anak saya ini????"" 
 
 
Pernah tak anda terpikir benda ni juga akan terjadi pada kita??? So bagi ibu tunggal atau surirumah yg nak tambahkan pendapatan sampingan atau pendapatan lumayan?? pm saya utk tunjuk ajar supaya anda dapat selesaikan masalah kewangan yg membelenggu anda.

Adakah anda sekadar mahu mengeluh nasib yg menimpa diri atau pn cuba melakukan sesuatu??? Keluhan sahaja tidak dapat menyelesaikan masalah. Dengan itu, bangun daripada tidurmu, mari sama- sama kita membina kejayaan dgn menceburkan diri dlm perniagaan.
Anda berupaya melakukan perniagaan ini dgn jayanya. Tetapi syaratnya anda memiliki kesanggupan. Sanggup susah, sanggup keluar dari zon selesa anda kpd zon yg berisiko dan sanggup mendengar cemuhan orang lain.


 Nak berjay???Tidak memerlukan ijazah atau phD, sekadar niat yg ikhlas Insyaallah anda mampu Berjaya...
 


Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Baby- Mommy HOME
@ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

  Sharing & Caring bersama Baby- Mommy HOME... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...