Monday 26 May 2014

Manfaat B Complex

Ramai yg tertanya-tanya apa yg kita dapat jika ambik B Complex Shaklee,, opkos la byk manfaat yg korg dapat. Bak kata org 1001 in 1...Harga dijamin berbaloi dan mampu milik. Tak caya????? Cuba dahulu sblm membuat andaian..
 
B Complex Shaklee :
  •  mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik serta 100% biotin dan asid folik. Semua ni adalah untuk dapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna




  Manfaat Utama :

 1. Menukar makanan kepada tenaga - Bantu penghadaman, menukar lemak, karbo dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan.

 2. Melawan tekanan - Memastikan kesihatan fungsi saraf sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

 3. Membantu tumbesaran - Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bg bayi dan kanak2. Membantu pembinaan DNA dan sel2 baru serta mengurangkan risiko kecacatan atau tulang belakang.

4. Rambut beruban dan gugur - membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.

 5. Baik untuk mata - mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, perkasakan memori dan daya fokus

6. Mencegah anemia - membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi, merangsang sirkulasi darah dalam tubuh, merendahkan patas sistin untuk kesihatan kardiovaskular, merawat atau mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah2, mabuk darat atau laut.

7. Meredakan senggugut - baik untk masalah PMS, meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman, terutamanya mereka yang mengambil ubat horman dan ubat tahan sakit.

8. Mencegah perlcche - dikenali juga sebagai kerekahan mulut (mouth chilitis), mencegah jangkitan lidah dan nafas berbau.

 9. Detoksifikasi - meredakan alahan

 

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Baby- Mommy HOME
@ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

  Sharing & Caring bersama Baby- Mommy HOME... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...