Sunday 6 April 2014

Bantuan untuk surirumah

Assalamualaikum mommy2 semua, Alhamdulillah weekend yang damai dan tenang bersama en. asben and si kecik Wafiq...hilang sekejap penat lelah 5 ari berulang alik dalam jem utk ke opis...tenang sekejap bersama tersayang, lupakan sekejap kesibukan di opis..tumpukan penuh perhatian untuk dua orang "Chenta Ati"....

Amik sedikit masa nak celoteh ngn mommy2 kat sini tentang bisnes dari rumah tanpa perlu hadap jem nak jumpa customer, sambil berbisnes sambil layan  anak bermain..sambil berbisnes sambil jaga anak depan laptop...rumahtangga pun lebih terjaga dan suami makin dekat dan syayanggggggggggg:-)

Insyaallah kalau xder aral melintang Disember 2014 ni, ummi akan jadi surirumah sepenuh masa yang berpendapatan lumayan dari rumah. Sambil jaga dan melayan kerenah si kecik....sambil berbisnes...Hanya depan laptop dari rumah.. Tak perlu jumpa customer>>>> ONLINE SAHAJA..

So, bagi mommy2 yang memang ada niat nak jadi surirumah yang berpendapatan 6 angka hanya dari rumah, jom pm ummi untuk tunjuk ajar dan bimbingan agar matlamat anda tercapai.

Ummi saying korang:-*


Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Baby- Mommy HOME
@ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

Sharing & Caring bersama Baby- Mommy HOME... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...