Sunday 13 April 2014

SID terbaik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Hari ini terasa ingin share pada semua bagaimana anda ingin menjadi ahli shaklee dan menjadi distributor yang sah iaitu sebagai Shaklee Independent Distributor (SID).

1st time ummi jatuh cinta ngn Shaklee bila tengah hamil anak pertama. Bermula dari hari itu saya rasa sangat serasi dengan produk ini dan mula terasa keinginan untuk membuat bisnes online secara serius. Bermulalah perjalanan saya dalam bidang bisnes online ini. Bagi saya bisnes Shaklee ini sgt sesuai utk surirumah yang nak tambah income dan bantu suami dan bagi ibu-ibu yang berniat nak jadi WAHM,,,macam ummi, sgt-sgt sesuai join Shaklee.

CARA MENJADI MEMBER/JOIN KEHLIAN SHAKLEE

1. Buat bayaran/yuran yang dikenakan sebanyak RM65 seumur hidup. Berbaloi kan? Hanya bayar sekali sahaja dan anda akan dapat satu kit member berupa sebuah beg yang lengkap dengan info-info dan marketing plan yang boleh anda pelajari nanti. Urusan mengisi borang ahli dan sebagainya saya akan uruskan untuk anda. Semudah itu sahaja, hanya hubungi saya dan semua urusan ditanggung beres.

2. Bila sudah dapat kit member, boleh mulakan bisnes anda serta merta menggunakan member id yang akan diberi semasa anda mendaftarkan ahli. 


APA KELEBIHAN/FAEDAH MENJADI AHLI DI BAWAH GROUP KAMI?


  • Berada di bawah kumpulan yang betul amat membantu anda untuk berjaya. Bayangkan kita tidak tahu apa-apa tentang bisnes apatah lagi tentang shaklee, maka bimbingan ataupun coaching adalah sangat diperlukan. Saya sendiri akan memberikan COACHING/BIMBINGAN dengan PERCUMA!

  • Bagi anda yang tidak suka membuang masa, tinggalkan anak dan keluarga semata ingin mendengar talk pasal bisnes, inilah dia bisnes yang tepat dengan anda.Saya juga seperti anda yang cukup TIDAK SUKA dengan keadaan sebegitu. SEGALA COACHING/BIMBINGAN hanya dibuat secara ONLINE sahaja 100%. Sangat praktikal bagi mereka yang bekerjaya kerana ini boleh dijadikan pendapatan sampingan anda yang paling mudah dibuat.

  • TIADA MODAL. Ye memang betul tiada modal yang diperlukan. MODAL ANDA HANYALAH SEMANGAT DAN KEINGINAN YANG KUAT UNTUK BERJAYA.

 
  • Produk yang terbukti berkesan. Produk shaklee telah melalui beribu ujian dan kajian yang menyeluruh sebelum layak dipasarkan. Maka tiada isu bahaya, tidak halal dan sebagainya. PALING PENTING ianya disahkan halal oleh Jakim.

 
  • Syarikat yang kukuh, sudah lebih 50 tahun di pasaran dan telah lebih 20 tahun berada di Malaysia. Ramai sudah jutawan Malaysia yang lahir dari bisnes Shaklee, walau telah 20 tahun masih bertahan sampai hari ini, maknanya keyakinan orang ramai pada produk ini tidak pernah berkurangan.

  • Bagi yang ingin mencari bisnes yang boleh menjamin masa depan, inilah dia. Kerana bisnes ini menjanjikan pendapatan infiniti dan boleh memberikan impian anda satu kenyataan.

  • TERBUKTI bisnes ini adalah yang terbaik untuk mereka yang mencari-cari apakah pekerjaan sampingan atau sepenuh masa untuk mereka. 

 
  • Bagi yang ZERO TENTANG ONLINE BIZ, bimbingan 100% akan diberikan. Usah risau tidak pandai kerana saya juga bermula dari zero.

 
  • Bagi yang mendaftar di bawah bimbingan saya, maka anda akan dimasukkan ke dalam group eksklusif di facebook kami yang mana tips-tips dan info akan sentiasa diberikan dari masa ke semasa.

Apa tunggu lagi? Jika anda betul-betul ingin merubah hidup anda, maka bertindak sekarang. InsyaAllah ini adalah pembuka jalan kepada diri kita semua. Salam saying dari ummi star:-)

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Baby- Mommy HOME
@ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

Sharing & Caring bersama Baby- Mommy HOME... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...