Wednesday 30 April 2014

Vitamin sakit gigi Ibu Mengandung

Assalamualaikum...doakan semuanya sihat..trima kasih kat anda yang sudi menjenguk blog ummi ni ye..arap2 apa yang ummi share dapat memberi manfaat dan kebaikan utk anda terutama mommy2 yang tengah sarat mengandung. Jangan bimbang, bayi dlm perut adalah rezeki dan anugerah yang tidak terhingga...So, mommies haruslah menjaga dan ambil perhatian setiap masa dan waktu...bkn sahaja utk bayi malah utk diri sendiri juga.

arini ummi nak share pulak pasal sakit gigi. Ibu mengandung mmg akan hadap sakit gigi if mommies tak cukup kalsium. Ummi dulu mmg tahap dewa btl la, sakit mmg yang amat...byk hari juga la nak hadap..nasib baik terjumpa cik Ostematrix, 2 ari dah ilang sampai sekarang da takder sakit gigi. Trima kasih cik Oste...I luv u so much..So, bagi mommy2 yang tengah hadap sakit gigi sekarang ni tolong amik Ostematrix segera, ia dapat membantu anda utk melegakan sakit gigi.



Kalau sakit gigi menyerang, pasti emosi seseorang tidak akan stabil. Rasa sakit seperti menjalar keseluruh badan. Hanya anda yang pernah mengalami sakit gigi, pasti sangat arif bagaimana rasanya... Hihihi..ye dok??? ummi dah rasa dan serik nak hadap lagi..

Antara 5 Petua untuk hilangkan sakit gigi:

1) Campurkan sedikit cuka dalam segelas air suam. Gunakan air ini untuk berkumur. Amalkan tiga kali sehari sehingga rasa sakit hilang.

2) Untuk gigi geraham berlubang, tumbuk seulas bawang putih hingga lumat dan masukkan sedikit cuka. Masukkan bahan tadi ke dalam lubang gigi.

3) Gigit 3 kuntum bunga cengkih pada gigi yang sakit. Jika gigi berlubang, tumbuk bunga cengkih dan isikan ke dalam lubang dan tutup dengan kapas.

4) Kunyah sedikit kapur sirih pada gigi yang sakit sehingga lumat. Amalkan sehingga rasa sakit gigi hilang.

5) Untuk gigi berlubang, ambil getah pada tampuk buah betik muda dan sapukan pada gigi yang sakit dengan putik kapas

*************************
Itu secara tradisional. Tapi untuk menyenangkan anda, ummi cadangkan  anda  mengambil vitamin shaklee untuk kesihatan gigi. Antara vitamin yang dicadangkan:




1) OsteMatrix
Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah.
 
 
 
 
Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah. 

Dengan pengambilan harian OsteMatrix, ianya dapat menjamin kesihatan gigi anda.

Selain tu, jangan lupa berjumpa dengan doktor gigi anda ye... 


****************************
 Pengambilan 1 kaplet OsteMatrix, ianya ibarat anda mengambil segelas susu tau. Awesome kan bagi anda yg tidak suka minum susu. Ostematrix mudah ditelan kerana berbentuk tablet
 
 
 
 
 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease**

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Baby- Mommy HOME
 @ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

Sharing & Caring bersama Baby- Mommy HOME... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...