Monday 28 April 2014

Tak Kenal,,,tak cintan...

Assalamualaikum..kata orang...........................
 
Tak kenal maka tak cinta..ye dok????
Meh ummi nak kenalkan Vitalea kat korang,,,nape?????? sebab khasiat dlm Vitalea ni akan membuatkan korang jatuh cinta yang tak terhingga...wow...power ayat mak jemah..hihihih

Pada tahun 1915, Dr Forrest C.Shaklee telah berjaya menggabungkan kesemua micronutrient penting untuk tubuh manusia, dihasilkan dari tumbuhan segar tanpa baha kimia. Lalu terhasillah Shaklee Vita-Lea.

Dr Shaklee telah menamakan Vitalea pada waktu itu dengan nama : Vitalized Minerals. Akhirnya Dr Shaklee telah menggabungkan kedua perkataan itu menjadi : Vita-Min

Itulah perkataan VITAMIN yang hari ini kita gunakan. Ia asalnya adalah dari perkataan Vitalized Minerals oleh Dr Shaklee.


ni Vitalea 98 tahun yang lepas

Kini Shaklee Vitalea masih lagi bertahan dan digunakan oleh jutaan  manusia sejak lebih 90 tahun yang lepas. Ini membuktikan betapa produk Shaklee adalah selamat dan berkesan untuk manusia kerana ia telah lama bertahan dan masih digunakan dengan selamat.

Produk Shaklee ini dihasilkan engan pemantauan ketat oleh badan farmaseutikal bebas tidak terikat dengan Shaklee. Malah berbillion wang digunakan untuk proses Research and Development Shaklee.

Kerana itulah produk hebat seperti Vitalea dan pelbagai Produk Shaklee lain berjaya dihasilkan dan meber kesan positif terhadap jutaan pengguna seluruh dunia.
 
 
 hah,,percaya tak??? blm jatuh cinta gak??? apo kato eh mommies try dulu...kalau apa yg ummi citer ni tak mampu nak piker ye idok...try la...mn tau kan jadi kekasih sejati plak...macam ummi la...Vitalea kekasih dulu, kini dan selamanya,,,standing ngn en. hubby & prince Wafiq:-)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease**

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Baby- Mommy HOME
@ https://www.facebook.com/wafiqummistar?ref=hl
✐ Blog: http://ummistar.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Cheras, Rawang

Sharing & Caring bersama Baby- Mommy HOME... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...