Saturday 15 February 2014

FUNGSI COQHEALTH

CoQHealth Plus Shaklee
  • Untuk mendapatkan jumlah yg setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan broccoli.
  • Kombinasi CoQ10 & Vitamin-E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yg terdapat di dalam Vitamin-E kerana CoQ10  membantu mengitar & menjana semula Vitamin-E, untuk memberikan perlindungan antioksidan yg berterusan terhadap sel-sel tubuh.
  • Ekstrak The Hijau mengandungi procyanidins yg telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah & jantung).
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semula jadi daripada yis yg ditapai yg terdapat pada masa kini, yg sumbernya telah diuji& diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yg tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10-nya.
  • Tanpa gluten.


 

 
Kebaikan CoQHealth Plus
 
CoQhealth Plus mengandungi kesemua proprietary semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vtamin-E & ekstrak The Hijau yg didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan system penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum & penyerapan yg lebih baik. CoQ10 telah ditunjukkan dapat:

§  Menyokong penghasilah tenaga bagi jantung.
§  Menggalak & melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL.
§  Meningkatkan peredaran darah.
§  Membantu menambah & mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah.

 
Siapa yg Perlukan CoQHealth Plus

Orang-orang yg mementingkan kesihatan jantung & salur darah terutama mereka yg berumur 20 tahun ke atas kerana tubuh dapat menghasilkan CoQ10 pada tahap optimum pada usia 20 tahun & menurun pada 20 tahun berikutnya.


Cara Pengambilan
 
Hanya sebji setiap hari selepas makan.







Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
 @ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...