Thursday 20 February 2014

Kolagen shaklee dari sisik ikan merah

Kenapa Pilih Kolagen Sisik Ikan Merah?
 
Caya ler, permintaan terhadap kolagen semakin meningkat, tak kira apa jua jenama dan berapa jua harganya. Ramai yang sudah menyedari kepentingan suplemen kolagen, dan tidak sesekali ingin kulit menjadi tua sebelum masanya.

 

Ada pelbagai jenis produk kolagen yang ada di pasaran. Ada yang perlu diambil sebagai makanan tambahan, dan ada juga yang hanya diambil sebagai sapuan luaran. Namun, ada juga pendapat yang mengatakan bahawa sapuan luaran kolagen kurang kefektifannya, kerana tidak banyak kolagen berkualiti yang dapat diserap dengan baik oleh tubuh kita.

Di Shaklee, kami juga mempunyai produk kolagen yang dipanggil Shaklee Collagen Powder (SCP). Kolagen Shaklee merupakan antara 'hot product' kerana ramai pengguna yang telah pernah mencubanya, pasti akan membuat pesanan berterusan (repeat order), kerana sangat berpuas hati dengan kesan positif yang diperolehi melalui pengambilan serbuk kolagen Shaklee yang konsisten!

Tambahan pula, harganya adalah berpatutan dan setanding dengan kualitinya! Memang sgt berbaloiii..

Uniknya, Shaklee Collagen Powder (SCP) boleh diambil dengan kedua-dua cara:

(1) di minum
(2) sapuan luar kulit (dibuat masker)

Berita baiknya, ia terbukti berkesan (berdasarkan kajian klinikal oleh Shaklee) dan dapat diserap oleh kulit dengan baik walau sekadar dibuat sapuan pada kulit muka sahaja.


Mengapakah Shaklee Collagen Powder dihasilkan daripada Sisik Ikan Merah?



Ya, jawapannya ialah kerana Ikan Merah ialah satu-satunya ikan yang tahan hidup di bawah paras laut yang dalam sehingga 5000m di bawah paras laut, dan pada keadaan bertekanan tinggi! Ringkasnya, sisik ikan merah ini sangat kuat menahan tekanan tinggi, serta merupakan sumber kolagen yang sangat tahan lasak!

Jom dapatkan kolagen Shaklee anda dari kami hari ini. Cara pengambilan dan teknik sapuan masker akan diberikan secara eksklusif untuk semua pembelian dari saya  sahaja! :)

Malah, utk setiap pembelian dari saya akan terima>>>>

+ Free Postage
+ Free Jadual Pemakanan
+ Free Shaker utk ESP & MEALSHAKE
+ Free Consultation..ANY TIME


Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
 @ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...