Thursday 27 February 2014

Hilangkan sakit sendi dengan AJHT

Wanita zaman moden ini terlebih-lebih lagi yang sudah meningkat usianya sering mengalami sakit-sakit pada sendi terutama lutut. 

Sakit sendi tidak dapat dielakkan dengan peningkatan umur. Bunyi keriut lutut, pinggul, dan pergelangan kaki adalah 'sakit' biasa bagi perempuan. Alhamdullilah, Shaklee ada produk yang boleh menolong mengurangkan kesakitan kita. 

Mari saya perkenalkan kepada anda, vitamin kesayangan ramai - Advance Joint Health Tablet. 

AJHT diperbuat daripada bahan-bahan sumber semulajadi (jagung) dan diuji secara klinikal untuk keberkesanan terhadap masalah sendi. Ia mengandungi  jagung, boswellia dan vitamin & mineral penting dari segi menolong mempertingkatkan tahap keselesaan sendi dan pergerakan seperti vitamin C, Zinc, Mangan dan sebagainya.

Kelebihan pengambilan AJHT:

1) Menyokong keselesaan sendi 
Ekstrak Boswellia memberi extra keselesaan sendi dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ia juga anti-radang yang semulajadi.

2) Bertindak sebagai kusyen 
AJHT menbantu mengekalkan tulang rawan. Kandungan ekstrak jagung merupakan sumber kepada glukosamina (bahan binaan utama bagi membina tulang rawn dan melincirkan sendi).  Ia juga ditemui di dalam tendon dan ligament

3) Memelihara tisu penyambung
Kandungan zink, tembaga, mangan dan vitamin C boleh memelihara tisu penyambung supaya sentiasa sihat. Kandungan ini jugalah yang membekalkan nutrien bagi menyokong kolagen dan tisu peyambung lain yang memberi kekuatan kepada struktur sendi.
    Keistimewaan Shaklee adalah ... 
    SENTIASA BERKESAN
  • Ekstrak Boswellia yang digunakan dalam Shaklee AJHT bukan sahaja mengandungi asid Boswella AKBA yang pekat bagi menyokong keselesaan sendi, tetapi juga mengandungi bahan semulajadi lain daripada resin Boswellia yang mempunyai bioaktiviti yang lebih baik bila bergabung dengan berbanding AKBA sahaja.
  • 100 % bebas kondroitin bagi penyerapan ekstrak jagung yang lebih baik. (Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat kondrotin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina)

SENTIASA SELAMAT
  • 100% diperbuat daripada sayur-sayuran
  • Bentuk Kaplet yang mudah ditelan
  • Selamat dan Bebas Gluten

SENTIASA MESRA ALAM
  • Pembungkusan yang bebas bisfenol-A dan dikitar semula.
Ramai yang mengaku selepas AJHT, lutut sudah tak mengeluarkan bunyi 'keriok-keriok' ! 
Cubalah AJHT... mungkin ia dapat menolong. Insyaallah.




Hasilnya menunjukkan bahawa 5 hari ke seminggu, anda sudah boleh merasai keberkesannya.

Berminat nak mencuba AJHT?

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
@ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...