Wednesday 5 February 2014

Vitalea Shaklee Promo!! Jom Kenali VITALEA

Assalamualaikum..trimas kengkawan yg sudi selongkar I nye blog..apa yg baik blh amik ye..
Sempena dengan bulan Febuari ni bulan promosi adalah Vitalea, jom kita berkenal-kenalan dengan sejarah Vitalea ni agar yg baru kenal jatuh cinta...bagi yg dah kenal and rasa..truskan bercinta dgn VITALEA...
 
Tak kenal maka tak cinta..ye dok????


Pada tahun 1915, Dr Forrest C.Shaklee telah berjaya menggabungkan kesemua micronutrient penting untuk tubuh manusia, dihasilkan dari tumbuhan segar tanpa baha kimia. Lalu terhasillah Shaklee Vita-Lea.

Dr Shaklee telah menamakan Vitalea pada waktu itu dengan nama : Vitalized Minerals. Akhirnya Dr Shaklee telah menggabungkan kedua perkataan itu menjadi : Vita-Min

Itulah perkataan VITAMIN yang hari ini kita gunakan. Ia asalnya adalah dari perkataan Vitalized Minerals oleh Dr Shaklee.



ni Vitalea 98 tahun yang lepas

Kini Shaklee Vitalea masih lagi bertahan dan digunakan oleh jutaan  manusia sejak lebih 90 tahun yang lepas. Ini membuktikan betapa produk Shaklee adalah selamat dan berkesan untuk manusia kerana ia telah lama bertahan dan masih digunakan dengan selamat.

Produk Shaklee ini dihasilkan engan pemantauan ketat oleh badan farmaseutikal bebas tidak terikat dengan Shaklee. Malah berbillion wang digunakan untuk proses Research and Development Shaklee.

Kerana itulah produk hebat seperti Vitalea dan pelbagai Produk Shaklee lain berjaya dihasilkan dan meber kesan positif terhadap jutaan pengguna seluruh dunia.
 
 

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
@ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...