Friday 1 November 2013

IKLAN SEBENTAR!!!! JODOH


Mengharap Bahagia Ke Pintu SYURGAJ

Assalamualaikum korg yg dikasihi..Thanx a lot coz sudi baca titipan aku yg entah pape tp harap dpt ler jg input utk korg jadikan panduan.

Berbicara tentang jodoh, ramai yg membuat andaian ia blh dirancang, realitinya tidak kerana jodoh adalah ketentuan ALLAH. Ia pasti akan terjadi bila ALLAH merestuinya.

 
Kebanyakan pasangan bercinta mengharapkan mereka ke jinjang pelamin dgn org yg mereka sayangi. Ada kalanya ia menjadi, ada ketikanya tidak disebabkan masing-masing bertemu jodoh dgn org lain, yg sebelum ini tidak pernah bertakhta di hati mereka. Ini juga sebab JODOH.

Ada juga pasangan kekasih yg bercinta bertahun-tahun dgn alas an mahu menguji kesetiaan pasangan. Sayangnya mereka berpisah kerana bosan dan tdk serasi utk terus kea lam rumahtangga.

 
Tidak dinafikan dlm mencari jodoh, ramai juga pasangan yg memilih paras rupa, wajah yg tampan, kekayaan dan harta benda tanpa mengambil kira dlm rumahtangga perkara itu sekadar luaran dan belum pasti menjamin KEBAHAGIAAN yg berkekalan.

 
Sesungguhnya jodoh itu di tangan ALLAH krn aku pasti ramai yg berkahwin bkn disebabkan nafsu semata-mata tetapi atas sebab agama. Perkahwinan juga melibatkan byk perkara. Namun antara factor penting yg dapat dikongsikan ialah LELAKI, WANITA dan AGAMA J

Kembalikan kesihatan anda dgn SET SHAKLEE...HARGA MAMPU MILIK !!!

Kesihatan adalah nadi kekayaanJ
 
 
 
 
 




Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...