Monday 18 November 2013

Shaklee ESP 3 in 1 :-) Langsing, Susu Banyak dan Kulit Cantik

Hai kengkawan yg sudi jengah my blog...tima kasih lorr bebanyak...arap-arap korg dpt lor input sedikit sebanyak. Arini nk gtau ckit pasai ESP, bkn setakat nk tambah susu ibu malah byk manfaat dan kegunaan nya utk selesaikan masalah korg.
Shaklee ESP, atau nama penuhnya Energizing Soy Protein adalah satu produk istimewa yang menjadi sebutan bukan saja ibu-ibu menyusu dan nak cantik, malah juga segenap lapisan yag mementingkan kesihatan secara keseluruhan.

Pengambilan protein adalah penting bagi ibu menyusu, bukan sahaja untuk penyusuan tapi juga ia penting untuk :-

  • Kawalan berat badan
  • Mengelakkan kelaparan di waktu-waktu di luar masa makan
  • Mencukupkan keperluan protein kerana semasa mengandung dan menyusu, keperluan protein meningkat

Protein dari tumbuhan dikatakan lebih baik dari protein dari haiwan kerana ia kurang lemak dan tiada kolesterol pada tumbuhan.

Bagi mereka yang ingin mengawal berat badan, pengambilan protein penting kerana ia menjaga otot badan yang penting dalam pembakaran lemak. Kekurangan protein boleh menyebabkan otot menjadi rosak, tidak anjal, kendur, sekaligus menjadikan proses pembakaran lemak tidak berlaku dengan baik.

Oleh itu, ramai yang yang tidak kurus-kurus meskipun cuba berdiet. Malah, bagi ibu menyusu, hasrat untuk diet agak kurang sesuai kerana penyusuan memerlukan kalori yang lebih, dan ibu menyusu juga memiliki sahabat setia – selalu lapar!

Cubalah Shaklee ESP ni, sangat sesuai untuk ibu menyusu, malah dapat 3 dalam 1 ===> milk booster, pengawalan berat badan, dan kulit yang cantik!

Adakah sama ESP Shaklee dengan soya jenis lain?

Tidak sama sama sekali. ESP Shaklee adalah isolated soy protein yang diperbuat dari non-GMO soy.

Dapatkan Energizing Soy Protein Shaklee hari ni, protein soya terbaik, sesuai juga untuk dijadikan minuman harian. Jangan risau nak ambil soya ya. Kajian terhadap wanita-wanita di China menunjukkan soya tidak memberi kesan kepada kanser payudara.


Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
@ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl ✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
 ✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...