Tuesday 19 November 2013

SAYA & SHAKLEE:-*

Salam petang sahabat yg bertandang ke blog saya.

Tetiba jek nak story pasal aku and Shaklee, maklum lor byk btl kebaikan and faedah yg diperolehi dgn mengambil Shaklee dlm kehidupan seharian.

 

Alhamdulillah aku dah jumpa produk yg baik utk diri aku, suami and family yang lain. MMg org kata x cuba tak tau, bila dah cuba and rasa sendri kehebatan Shaklee, mmg xkan tinggalkan dah.Insyaallah..selagi hayat di kandung badan, selagi itu la Shaklee adalah
hidupku serta keluarga.


 
 
 


Mana tak nya sebelum jumpa Shaklee, selalu jek aku penat, letih, lesu, ngantuk. Duk kat opis pn kekadang tak tahan ngantuk. Bila kat umah plak tak tahan penat, mn x nya nk jaga anak yg masih baby, nak masak, nak itu, nak ini...Allahuakbar... mmg sgt penat. Sejak jumpa produk Shaklee, Alhamdulillah penat, lesu and mengantuk hilang. Malah aku makin bertenaga bl kat opis serta bertenaga bila kat umah.

Suami plak sblm ambik Shaklee, balik kerja jek mesti mengadu pedih- pedih perut sebab ada gastrik. Tak menyempat balik umah mesti kena sediakan makanan utk alas perut. Tapi, sejak ambik B Complex, Vitalea, ESP, Ostematrix daripada Shaklee, Alhamdulillah suami dah tak mengadu pedih-pedih perut. Malah blh tahan makan hingga waktu Isyak..Alhamdulillah..Terima kasih Allah krn pertemukan kami dgn Shaklee.

Dulu, saja saja makan jek, hampir dua tahun ambik Shaklee, Alhamdulillah sgt berbaloi..Bila dah merasa sendri, n percaya ngn produk Shaklee, tetiba jek rasa nak wat bisnes sambil bantu org kat luar sana yg ada masalah kesihatan.

Pelbagai jenis penyakit dapat diselesaikan dgn Shaklee, Tp Shaklee adalah supplement atau vitamin semata- mata. So sesapa yg hadapi masalah kesihatan , bolehlah ambik dan cuba Shaklee, Insyaallah pasti berbaloi...Tapi bg yg sesapa still sihat, blh juga ambil Shaklee utk kesihatan yg berpanjangan.
MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI...

Cubalah Shaklee Hari Ini...Saya sedia membantu anda..

Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle
@ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...