Wednesday 13 November 2013

Vitamin Shaklee Buat Anda Jadi Kacak Macam Fizo Omar????

Agak kelakar bila menerima pertanyaan tentang kehebatan set kecantikan Shaklee, termasuk Collagen Powder Shaklee;

“Adakah bila ambil set vitamin ni menjadikan saya lebih muda dan kacak seperti Fizo Omar??? @ kalau yang pompuan macam Mawar Fareeda??? Alahai,,,so sweet..”

Mungkin encik tu nak buat lawak, tapi jawapannya ada. Kalau muka memang macam Fizo Omar, mungkin akan jadi macam beliau lah :D

 VITAMIN FIZO OMAR
Pengambilan vitamin, sayangnya tak merubah rupa yang telah dianugerahkan oleh Allah SWT, tapi dari segi lain, mungkin. Mungkin anda tak boleh jadi sekacak Fizo Omar, tapi mungkin boleh jadi lebih kacak apabila tubuh lebih sihat dan bertenaga, mood lebih baik dan semangat yang lebih hebat!

Mengikut pengalaman pengamal vitamin Shaklee ketika mula-mula mencubanya, memang ramai yan memberi feedback positif,

 misalnya:-
>> Hubungan suami isteri yang lebih baik

>> Komunikasi suami isteri yang lebih baik
>> Hubungan dengan rakan sekerja menjadi lebih baik

 Antara faktornya ialah bila badan tak penat (kebanyakan mereka ni adalah orang-orang yang ‘selalu penat dan lesu’ walaupun dah banyak rehat. Dan akibat rehat yang banyak tu kadang-kadang sampai terabai masa nak berbual-bual dengan pasangan, nak bermanja dengan anak dan sebagainya); maka ia membantu untuk berfikir dengan lebih waras dan membuat keputusan dengan gembira. Bila badan penat dan otak stress, kadang-kadang rasa nak marah orang je.

 Kebanyakan customer saya memberitahu selepas pengambilan vitamin Shaklee, badan menjadi lebih bertenaga, kurang letih dan stress; sekaligus menjadikan mereka lebih positif dan gembira melayan karenah keluarga. Apa lagi bila si isteri yang selalunya pukul 8 malam dah telepek, kini gagah sampai jam 11 masih boleh menguruskan rumah, dan mampu bangun awal.

Bukankan ini satu perkembangan yang sangat bagus?
Jadi, sekiranya anda ada masalah dengan isteri yang asyik penat, atau suami yang asyik baran, cubalah dapatkan mereka satu set suplemen dari Shaklee. Cuba untuk bantu pasangan dengan suplemen ni.

 Hmmm, walaupun mungkin tak jadi sekacak Fizo Omar, tapi mungkin suami anda boleh jadi seromantik Papa Ehsan dan isteri yang selembut Mama Adam?

.


Berminat??? Hubungi:
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju
@ Page FB: Healthy Lifestyle @ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
✉ Email: farisha.fe@gmail.com
** ID: 1067039
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only)

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...