Monday 4 November 2013

JOM!!!! JOM!!! JOM!!!

INGIN JADI AHLI DAN MENJADI SALAH SEORANG JUTAWAN SHAKLEE??


BAGAIMANA NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma.

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 960114 sebagai sponsor/upline.

YURAN KEAHLIAN SHAKLEE BERAPA?

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).
PERLU KE MAINTAIN POINT DALAM SHAKLEE?

Sekiranya untuk kegunaan sendiri, anda tidak perlu untuk maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu.

PERLUKAH MEMBUAT PEMBELIAN SETIAP BULAN UNTUK MAINTAIN KEAHLIAN?

Tidak, tidak perlu maintain point atau ada pembelian untuk maintain keahlian anda.

SEKIRANYA SAYA INGIN DAFTAR SENDIRI DI BRANCH, APA YANG PERLU SAYA LAKUKAN?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 960114 sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee sendiri atau Shaklee trial pack online or offline.

APA NAK BUAT JIKA SAYA DAH DAFTAR DENGAN ORANG LAIN TAPI NAK JOIN BISNES SHAKLEE TRIAL PACK?

Anda boleh tukar upline dengan register semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda, 960114.
 
APAKAH KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE?

Anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Shaklee turut menawarkan pelbagai insentif menarik termasuk ‘Car Bonus’, Convention iaitu National Trip dan International Trip.


Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee di bawah bimbingan kumpulan JUTAWAN Shaklee anda boleh menggunakan ID Shaklee saya, 960114 sebagai Sponsor ID anda ;) ;) ;) .Anda berpeluang menjana pendapatan 2, 3, 4, 5 malah 6 angka bersama Shaklee :) . InshaAllah…sekiranya anda berusaha pastinya ada pertolongan daripada Allah S.W.T.Ameen ;)
Anda juga akan mendapat ‘coaching’ berterusan daripada ‘leaders’ hebat Shaklee apabila anda bersama kumpulan rahsia ‘coaching’ di Facebook.
 

Keahlian seumur hidup?
Bermula dari Januari 2013, semua ahli / pengedar Shaklee tidak perlu membayar yuran tahunan sebanyak RM20 untuk memperbaharui keahlian masing-masing. Jika ada membuat pembelian dalam tempoh setahun, Shaklee akan anggap pengguna masih lagi aktif dan keahlian tidak akan ditamatkan.




Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...