Monday 18 November 2013

Nutriferon Meningkatkan Imuniti Tubuh

Jom kita celita sedikit pasai Nutriferon..Sesuai utk anak2 dan dewasa juga.

Demam, selsema, batuk adalah perkara biasa yang akan dialami oleh semua tidak kira kanak-kanak atau dewasa. Sudah menjadi lumrah asal demam atau selsema mesti kita mahu mencari panadol kan? Sekurangnya untuk menahan sementara pergi ke klinik. Walaupun kita mengetahui kesan jangka panjang yang negatif jika mengambil panadol, tapi kita tiada pilihan lain kan?

Ibubapa mana yang tidak risau kalau melihat anak tersayang melepek dan xder tenaga dan main sbb tidak sihat. Nak ambil cuti??? kalau mcm aku kompom gaji slalu kena potong lor,,,maklumla sambilan jek.
Itu baru bab anak, belum lagi diri sendiri yang kerap juga tidak sihat, adakah kita tahu sebab apa badan kita mudah diserang penyakit? Sebabnya setiap hari tubuh kita terdedah kepada serangan bakteria, kuman dan virus berbahaya yang mengancam sistem imun kita. 
 
Bagaimana kita mahu meningkatkan sistem imun? Amalkan pengambilan NUTRFERON, Setakat ini tiada lagi produk untuk imun badan seperti yang dikeluarkan Shaklee. Produk ini adalah berpaten di mana hak cipta terpelihara dan eksklusif hanya terdapat di Shaklee sahaja.

Kami sekeluarga telah mengamalkan NUTRIFERON, setiapa kali tidak sihat, malahan kalau baby juga kurang sihat saya yang akan mengambil NUTRIFERON, jadi baby tetap dapat khasiat melalui susu badan.

Tak percaya???? Mmg la kalau setakat dgr citer org, nak tau rasalah sendiri, ambillah Nutriferon utk anda sekeluarga. Pasti masalah kita dapat diatasi. INSYAALLAH.


Berminat??? Hubungi: 
✍ PM: https://www.facebook.com/romantiqa.salju 
@ Page FB: Healthy Lifestyle 
@ https://www.facebook.com/familylifestylenow?ref=hl 
✐ Blog: http://healthylifestyleshaklee.blogspot.com/
 ✉ Email: farisha.fe@gmail.com 
** ID: 1067039 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-2690964 
➲ COD Area: Sg. Besi, KL, Bangsar, Putrajaya, Cheras, Rawang (Weekend Only) 

Sharing & Caring bersama HEALTHY LIFESTYLE... Sentiasa sihat dan bertenaga dgn SHAKLEE.. Kongsi sihat serta income bersama- sama

No comments:

~ãlhamdulillah~

~ãlhamdulillah~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...